Intrebari despre contul meu
Pentru a-ti crea un cont de client, apasa pe link-ul »Contul meu« din partea de sus dreapta a paginii, apoi selecteaza din meniu "Cont nou" si completeaza formularul de inregistrare. Iti poti crea contul de client foarte simplu si la depunerea primei tale comenzi. In ambele cazuri, trebuie sa introduci adresa ta de e-mail si o parola. Cu ajutorul acestor date, te poti loga apoi oricand in contul tau de client unde ai posibilitatea sa vizualizi comenzi, sa modifici datele introduse, sa salvezi articolele favorite sau sa urmaresti statusul comenzilor tale.
In partea de sus a paginii de start, fa clic pe butonul "Contul meu", apoi pe butonul »Am uitat parola« si introdu adresa de e-mail inregistrata in contul de client. Iti vom trimite direct un e-mail prin care iti poti inlocui parola. Parola poate fi apoi modificata cu una noua aleasa de tine.
La noi pe site, toate datele clientilor sunt bineinteles tratate stric confidential si nu sunt transmise unor terti.
Trimite un e-mail informal la adresa noastra de email, prin care sa îti exprimi dorinta de a sterge contul, iar noi vom sterge imediat contul tau de client.
Intrebari despre comanda
Este foarte simplu sa comanzi la noi de pe site. Dupa ce ai pus articolele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul "Finalizeaza comanda". Creeaza un cont de client. In calitate de client nou, poti face acest lucru foarte confortabil in timpul procesului de comanda si esti logat automat. Daca ai deja un cont de client, te poti autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresa de e-mail si parola). Apoi trebuie sa parcurgi cei trei pasi al procesului de comanda (Adresa - Metoda de plata - Confirmare), dupa care poti finaliza comanda. Mai multe informatii gasesti aici.
In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost depusa corect, o poti vizualiza in confirmarea de comanda pe care am transmis-o prin e-mail. Alternativ, poti sa te loghezi pe www.pro-detailing.ro cu adresa ta de e-mail si cu parola. Poti vizualiza comenzile anterioare in rubrica »Istoric comenzi« in contul de client. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost plasata corect, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau email.
Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul nostru, trebuie sa ai un cont de client. Inregistrarea este foarte simpla. Trebuie sa indici doar numele, adresa de e-mail si parola.
Nicio problema. Exista inca sanse bune sa poti comanda produsul dorit. Nu iti putem oferi informatii exacte despre momentul in care un produs devine din nou disponibil sau daca va mai fi disponibil. Dar, iti putem trimite o instiintare de indata ce produsul re-apare iar in stoc. Te rugam sa deschizi pagina cu detalii a produsului. Acum, apasa pe butonul "Anunta-ma" si introdu adresa de e-mail pentru a primi din partea noastra o instiintare de indata ce produsul reintra in stoc.
Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii, cat si un sms de confirmare. Pe langa articolele cumparate, acesta contine si adresa de facturare si de livrare, precum si metoda de plata selectata. Daca ai intrebari, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail.
Nu exista nicio valoare minima pentru a comanda la noi pe site.
In principiu, nu exista o limita superioara pentru comenzi. Suma maxima de comanda depinde de metoda de plata aleasa.
Poti bineinteles comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decat sa vizitezi magazinul nostru de pe browserul de pe mobil (www.pro-detailing.ro). Prezentarea site-ului a fost optimizata special pentru dispozitivele mobile.
Intrebari despre plata
Poti alege dintre urmatoarele metode de plata: Card Visa, MasterCard, Transfer bancar, Crypto (BTC si ETH) si Plata ramburs. Mai multe informatii gasesti aici.
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, trimite-ne un email, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica.
Poti face comanda pe persoana juridica si introduci datele companiei tale, atunci cand iti creezi contul. Daca ai deja un cont si acesta este pe persoana fizica, inainte de finalizarea comenzii, poti introduce datele companiei in casuta cu "Observatii", iar colegii care proceseaza comenzile vor emite factura pe persoana juridica.
Da, poti plati in pana la 3 rate egale. Mai multe informatii gasesti aici.
Odata cu procesul de plata, produsele cumparate de tine se rezerva. Cardul tau de credit va fi debitat cu valoarea totala a produselor expediate in momentul platii.
In cazul in care plata cu cartea de credit nu este posibila, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse gresit, card de credit expirat, esuare la verificare etc. Daca te confrunti cu astfel de probleme, nu uita ca ai mereu posibiliatea sa platesti si cu plata la livrare.
Daca ai selectat ca metoda de plata cartea de credit, comanda este finalizata numai dupa o plata reusita. Din acest motiv, in cazul acestor metode de plata, confirmarea platii apare direct in fereastra browserului. In cazul platii ramburs, procesul de plata are loc in momentul livrarii prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaboram.
Nu oferim posibilitatea plasarii unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).
Pe fiecare factura, taxa pe valoarea adaugata (TVA) se mentioneaza separat.
Codul de securitate al cardului se gaseste pe spatele cardului.
Imediat dupa ce comanda ta a fost procesata si facturata, colegii de la departamentul de pregatire a coletelor, vor pune factura in colet sau in plicul cu AWB lipit pe colet. Daca se intampla sa nu o mai gasesti, poti solicita o copie a facturii trimitand un email pe adresa: office@pro-detailing.ro
Intrebari despre livrare
In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost depusa corect, verifica daca ai primit confirmarea de comanda pe e-mail sau logheaza-te pe www.pro-detailing.ro.ro cu adresa ta de e-mail si cu parola si vizualizeaza comenzile in rubrica »Istoric comenzi«. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost depusa corect, poti contacta serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau prin e-mail.
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail, copiaza numarul de AWB si mergi pe pagina companiei de curierat pentru a verifica unde se afla coletul tau. Pentru fiecare colet care este expediat catre tine, primesti o confirmare de expediere pe email, cat si numarul de AWB prin SMS. De asemenea, te poti autentifica in contul tau si vei putea urmari parcursul coletului direct din contul tau.
Daca ti-ai introdus deja numarul de telefon la plasarea comenzii, vei primi de asemenea un SMS de la FAN Courier sau Sameday inainte de livrare.
Articolele disponibile sunt livrate, de regula, in 2-5 zile lucratoare. Dupa ce comanda ta a fost ridicata de catre compania de curierat, nu putem influenta rapiditatea livrarii.
Poti vedea costurile de transport pentru comenzi aici.
Da, poti solicita livrarea comenzii la o alta adresa decat cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar sa selectezi metoda de plata si sa introduci adresa de livrare dorita la rubrica "Adresa de livrare".
Schimbarea adresei este posibila pe Pro Detailing, in masura in care coletul este in tranzit. Te rugam sa ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta sa poata fi verificata direct. Contacteaza serviciul nostru de relatii cu clientii la numarul de telefon 0755 125 400. In cazul in care adresa de livrare indicata nu poate fi gasita sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat catre noi. De indata ce comanda a fost receptionata si verificata de catre noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata folosita la depunerea comenzii.
Este important pentru noi sa ne asiguram ca primesti cat mai repede produsele pe care le-ai comandat. In cazul in care, intr-o situatie exceptionala, un articol nu poate fi livrat in decurs de 2 - 5 zile, putem opta pentru o livrare partiala a comenzii tale. In acest fel, ne asiguram de faptul ca primesti cat mai rapid produsele comandate.
Expedierea produselor se face prin intermediul companiilor de curierat partenere FAN Courier sau Sameday. Poti alege compania de curierat in momentul finalizarii comenzii.
In cazul in care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problema de orice natura, ni-l poti bineinteles returna. Poti completa o cerere de retur aici. Te rugam sa mentionezi si motivul returului. De indata ce articolul a fost receptionat si verificat de catre noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata indicata de catre tine.
Intrebari despre retururi si rambursari
Daca unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezinta defecte sau o problema de orice natura, il poți bineinteles returna. Toate informatiile privind retururile pot fi gasite la rubrica "Politica de retur".
In cazul in care unul dintre produsele livrate are o problema de orice natura, ni-l poti bineinteles returna completant formularul de retur. Te rugam sa mentionezi si motivul returului. De indata ce articolul a fost receptionat si verificat de catre noi, rambursarea va fi efectuata automat prin metoda de plata folosita la depunerea comenzii sau prin transfer bancar daca comanda a fost depusa cu plata la livrare.
Pentru a returna o comanda, completeaza formularul de retur, pune produsele pe care doresti sa le returnezi in colet, Inchide bine coletul si contacteaza curierul sa anunti ridicarea returului prin e-mail sau telefon.
Daca ai intrebari, contacteaza direct serviciul nostru de relatii cu clientii, fie prin e-mail sau prin telefon.
Dupa verificarea articolelor returnate, suma facturata va fi restituita prin metoda de plata pe care ai folosit-o initial. Te rugam sa returnezi articolele in starea in care le-ai primit si in pungile transparente cu care au fost livrate pentru a ajuta la prelucrarea mai rapida a returului.
La noi, poti returna un articol in decurs de 14 de zile dupa primirea comenzii. Pentru mai multe informatii despre dreptul de retur, te rugam sa consulti "Politica de retur".
Da. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de catre tine.
Daca preferi sa predai coletul personal, poti sa mergi in orice locatie FAN Courier sau Sameday pentru a face asta.
Adresa de livrare exacta pentru trimiterea retururilor este Pro Wash Detailing SRL, Blvd. Timisoara, Nr. 103 - 111, Stand C3, Sect. 6, Bucuresti.
De indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile, folosind metoda de plata pe care ai ales-o atunci cand ai plasat comanda.
Sigur ca da. O inlocuire directa a unui articol returnat este posibila. De indata ce articolul returnat a fost receptionat si verificat de catre noi, poate fi inlocuit cu un produs ales de catre tine. Daca produsul ales are o valoare mai mare, vei plati doar diferenta. Daca doresti sa inlocuiesti un produs returnat cu alt produs, trebuie sa contactezi telefonic (0755 125 400) sau prin email (office@pro-detailing.ro) departamentul de relatii cu clientii, iar colegii nostrii vor nota cererea ta.
Intrebari despre detailing exterior
Foloseste o solutie dedicata pentru curatarea jantelor care poate dizolva particulele feroase. Acest lucru este specificat in descrierea produsului de pe site-ul de unde iti cumperi produsele pentru intretinerea auto. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Poti inlatura excrementele provenite de la pasari folosind o solutie tip Quick Detailer (daca nu reusesti sa ajungi la spalatorie) sau la spalatorie, prin spalarea exteriorului. In cazul in care au ramas urme in lac, acestea pot fi inlaturate doar prin procesul de polish. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Poti inlatura seva provenita de la copaci (rasina) cu o solutie de degresare sau chiar cu una pentru inlaturarea insectelor (mai puternica). Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Pentru a preveni aparitia petelor de calcar, trebuie sa stergi masina cu un prosop dedicat pentru uscarea masinii, imediat dupa ce ai clatit-o si te-ai asigurat ca suprafata este curata. Niciodata nu lasa suprafata exterioara neuscata. In timp, vei face mai mult rau decat bine. Daca deja suprafata exterioara are pete de calcar, foloseste o solutie dedicata pentru inlaturarea petelor de calcar. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Pentru a preveni zgarieturile create cand stergi masina, foloseste un prosop din microfibre dedicat pentru uscarea masinii si incepe uscarea de sus in jos. In cazul in care au mai ramas impuritati pe suprafata exterioara, acestea vor intra in microfibre, iar riscul de aparitie a zgarieturilor este unul mic. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Poti proteja lacul masinii in primul rand prin spalarea si uscarea corecta, apoi aplicarea unei protectii (ceara, sealant sau protectie ceramica). Cand ai intrebari, ne poti trimite un mesaj pe email sau pe Facebook.
Poti inlatura zgarieturile prin polish manual, doar daca zgarieturile sunt fine. Daca sunt adanci, ai nevoie de o masina de polish. Daca nu stii ce produse sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Nu exista o pasta de polish universala pentru toate tipurile de zgarieturi. In functie de ce tip de zgarieturi vrei sa inlaturi, poti avea nevoie de pasta abraziva de polish, pasta medie sau pasta fina. Ne poti trimite un mesaj pe email, iar colegii vor reveni cu recomandari.
Daca ciobiturile din lac provenite de la pietricelele de pe drum nu sunt mari, le poti puncta cu vopsea (vopsea facuta dupa codul de culoare al masinii). Daca sunt multe si mari, va trebui sa revopsesti elementul.
Sticla este unul dintre cele mai dure materiale, iar zgarieturile se inlatura destul de greu. Daca zgarieturile sunt fine, le poti inlatura folosind urmatoarele: o masina de polish rotativa, o pasta de polish ce contine oxid de ceriu si un pad dedicat. In cazul in care nu ai asa ceva, iti recomandam sa cauti un centru de detailing care te poate ajuta.
Intrebari despre detailing interior
In primul rand, iti recomandam sa citesti instructiunile producatorului. Din experienta noastra, in functie de solutia folosita, o poti lasa sa actioneze intre 1 si 3 minute. Suprafetele pe care vrei sa le cureti nu trebuie sa fie incinse.
Poti curata si hidrata corect tapiteria din piele folosind produse dedicate pentru piele. Primul pas este sa aspiri, apoi folosesti solutia dedicata pentru curatare. Dupa ce ai terminat de curatat, poti hidrata pielea cu solutia dedicata pentru hidratarea pielii. Nu recomandam utilizarea altor produse, decat a celor dedicate. Daca nu stii ce sa alegi, ne poti trimite un email si colegii nostrii revin cu recomandari.
Poti curata si intretine materialele plastice interioare folosind produse dedicate, fara silicon. Siliconul este cel care lasa aspect lucios pe suprafetele din plastic, dar atrage si praful. Nu recomandam folosirea produselor ce contin silicon. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Daca plasticul este mat si are suprafata structurata, nu le mai poti inlatura. Le poti estompa folosind un dressing dedicat pentru plasticele interioare. Daca nu stii ce produs sa alegi, trimite-ne un mesaj pe email sau Facebook si revenim cu recomandari.
Poti inlatura praful din zonele greu accesibile folosind pensule de diverse marimi si un aspirator.
In primul rand, trebuie sa cureti tot interiorul. Dupa curatare, poti face un tratament de curatare a sistemului de A/C, cat si o reimprospatare a aerului ambiant cu solutii dedicate sau cu un generator de ozon.